شناسهٔ خبر: 157415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان به ریاست معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

ایجاد قرارگاه‌های استانی در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی به موازات وزارت راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان به ریاست معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و در این جلسه بر ایجاد قرارگاه‌های استانی در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی به موازات وزارت راه و شهرسازی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با حضور محمدعلی زهره ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، سیده انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، حجت الاسلام مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی برگزار شد.

محمدعلی زهره ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این جلسه گفت: سه قرارگاه سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه حل مسئله با استفاده از ظرفیت نخبگان به‌منظور توسعه حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی تشکیل شده‌است.

وی افزود: ایجاد این قرارگاه‌ها در سطح استانی نیز باید در دستور کار مدیران گلستانی قرار گیرد.

زهره ای ادامه‌داد: با توجه به ایجاد وظایف جدید در وزارت راه و شهرسازی، اصلاح ساختارهای مدیریتی وزارت در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی همچنین تصریح‌کرد: برقراری عدالت سازمانی، شایسته سالاری و جانشین پروری باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی گلستان قرار گیرد.