شناسهٔ خبر: 157489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی انجام شد؛

واگذاری زمین رایگان به ۲۱۹ خانواده‌ گلستانی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

راه و شهرسازی گلستان آیین سومین مرحله واگذاری زمین رایگان به ۲۱۹ خانواده‌ گلستانی دارای سه فرزند به بالا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان در قالب پویش خانواده مهدوی با حضور معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جشن سومین مرحله واگذاری زمین رایگان به ۲۱۹ خانواده گلستانی توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان با حضور محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه و مدیران کشوری و استانی در قالب پویش خانواده مهدوی برگزار شد.

 محمدعلی زهره ای در این مراسم گفت: تاکنون به بیش از ۳۵ هزار خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار شده‌است.

وی افزود: در سومین مرحله واگذاری زمین در قالب پویش خانواده مهدوی به ۱۵ هزار خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت نیز زمین واگذار می‌شود.

زهره ای ادامه‌داد: در وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری زمین به بیش از ۱۲۰ خانواده در سراسر کشور انجام شده‌است.

مهدی مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در استان گلستان پیش از به ۵۱۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمین رایگان واگذار شده‌است.

وی افزود: در برخی از شهرها عملیات آماده سازی زمین‌ها آغاز شده و پس از دریافت پروانه و سیر مراحل قانونی امکان ساخت وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه‌داد: در حال حاضر نیز در سومین مرحله واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت، به ۲۱۹ خانواده زمین رایگان واگذار شد.

ملک همچنین گفت: در صورت تأمین زمین مناسب، به‌تمامی متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گلستان زمین واگذار می‌شود.