شناسهٔ خبر: 157746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با فازبندی و اولویت بندی ساختمان‌های درحال ساخت؛

واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان وارد مراحل نازک کاری شدند

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی و اولویت بندی ساختمان های درحال ساخت، وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: با تلاش های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان های درحال ساخت، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.  
وی افزود: درشهر کاشان درگام نخست بیش از هفت هکتار زمین و ۱ هزار و ۷۰۰ فقره وام نهضت ملی جهت ساخت افزون بر ۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تامین شد که اجرای آن با کارگزار پروژه در ۲  قالب پیمانکاری و امانی در حال انجام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در شهرستان کاشان در مجموع بیش از ۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۱۲ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.  

وی با بیان اینکه افزون بر یک هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان تا کنون به پروژه ها تخصیص یافتند، عنوان کرد: در حال حاضر برای بیش از یک هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب در بانک انجام شده است.