شناسهٔ خبر: 157789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با خانواده معظم شهدا در استان خراسان شمالی

دیدار مدیركل راه و شهرسازی با خانواده معظم شهدا در استان خراسان شمالی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با تعدادی از خانواده معظم شهداء و جانبازان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران و به منظور بزرگداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدیرکل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با تعدادی از خانواده های شهداء و جانباز انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این دیدار گفت: دیدار با شما همیشه روحیه بخش بوده و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است و پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده های معظم شهداء و جانبازان بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ جانبازان و ایثارگران هستیم.

میرکریمی هدف از این دیدار را ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های شهداء ،جانبازان و ایثارگران و الگوگیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی دانست و افزود: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری هاست که پاداش آنان نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

مجتبی ایران پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این دیدار به حفظ جایگاه ایثارگران تاکید کرد و گفت: باید یاد تمام ایثارگرانی را که در صحنه‌های خون، شرف و دفاع از انقلاب حضور داشتند گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: ما به حضور جانبازان و ایثارگران و فرزندان معظم شهدای همکار در این اداره کل افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.