شناسهٔ خبر: 157865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتخاب حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان حراست نمونه استانی

حمیدرضا دشتی زاده حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان حراست برتر استانی انتخاب و مدیر حراست این اداه کل مورد تقدیر ویژه مسئولان استانی و کشوری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حراست کل کشور، مدیر حراست کل استان از حمید دشتی زاده مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به جهت فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه کاری به عنوان حراست نمونه دستگاه های اجرایی استان تقدیر و قدردانی شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

توفیق خدمات به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، رضایت پروردگار متعال را به دنبال خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمات صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

بدین وسیله از حمایت و مساعدت جنابعالی در راستای کمک به برنامه ها و طرح های رفاهی حراست کل استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر به عمل می آید، قدر مسلم ارزش معنوی و اخروی این گونه خدمات ارزشمند در نظام ارزشمند جمهوری اسلامی و در پیشگاه خداوند متعال مقبول و ماندگار خواهد بود.