شناسهٔ خبر: 157891 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت راه روستایی کلکین و سیاب درویش شهرستان ملکشاهی به بهره برداری رسید 

افتتاح راه روستایی کلکین ملکشاهی در آیینی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی کلکین و سیاب درویش در شهرستان ملکشاهی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور راه روستایی کلکین و سیاب درویش شهرستان ملکشاهی به طول ۱۲/۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه  اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و منابع استانی هزینه شده است.

 چشمه خاور با اشاره به ادامه جهاد آسفالت در محورهای استان ایلام،عنوان کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در تلاش است تا با افزایش خدمات رسانی در محورهای روستایی دسترسی کاربران جاده ای روستاها به نعمت آسفالت را بالا ببرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: در ایام مبارک دهه فجر ۴۱ پروژه راهداری در مناطق مختلف استان ایلام با اعتبار چهار هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.