شناسهٔ خبر: 158008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان؛

پروژه ۷۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر اوز کلنگ زنی شد

نهضت ملی مسکن شهر اوز آئین شروع عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت۷۵۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر  اوز در زمینی به مساحت ۵۲/۹ هکتار ویژه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، همزمان با دهه مبارک فجر، آیین شروع عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت ۷۵۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر اوز، با حضور محمود رضایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار اوز و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

شبانی در این مراسم با بیان اینکه عملیات آماده سازی اراضی و احداث ۷۵۰ واحد مسکن ملی ویژه متقاضیان آغاز می‌شود، تأکید کرد: مردم شریف شهر اوز با اجرای این مهم که ۵۰۰ واحد آن به متقاضیان ثبت نامی تایید شده در نهضت ملی مسکن و ۲۵۰ واحد هم به مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تخصیص پیدا خواهد کرد، طعم شیرین صاحب خانه شدن را می‌چشند.

وی افزود: طبق آخرین وضعیت در شهر اوز، تعداد ۳۱۵۰ متقاضی در این طرح تاکنون ثبت نام کرده‌اند که از این میزان ۹۷۳ مشمول تایید نهایی شده‌اند که ۷۲۶ واحد تخصیص پروژه به متقاضیان صورت‌گرفته است.

شبانی به تشریح فازهای اجرا شده در این شهر پرداخت و افزود: ۱۰۲ واحد در فاز یک، ۲۲۲ واحد در فاز دو، ۱۳۶ واحد در فاز سه، ۲۳۶ واحد هم در فاز ۴ میزان واحدهای جانمایی شده در فازهای این طرح است.

شبانی با اشاره اینکه: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های راهبردی برای جبران کسری ساخت و ساز در سال‌های اخیر است، گفت: هم اکنون در فاز شش این طرح، در زمینی به مساحت ۵۲/۹ هکتار کلنگ آن به زمین زده خواهد شد که امیدواریم با این کلنگ زنی سرعت ساخت و ساز در شهرستان اوز که الحمدلله از وضعیت خوبی برخوردار هست، باز هم بیش از پیش افزایش یابد.