شناسهٔ خبر: 158145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان افتتاح شد

سیستان ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان توسط اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) مهدی پارسی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در آیین بهره برداری از ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان اظهار کرد: این پروژه با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع دارای سالن اجتماعات، کتابخانه، اتاق های قصه‌گویی، رباتیک، کارگاه نقاشی و سفالگری است.

پارسی ادامه داد: در مجموع بیش از ۵۶ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۱ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل با زیر بنای بیش از ۳۰ هزار متر مربع خبر داد و گفت: این اداره‌ کل علاوه بر مبحث راهسازی و مسکن ، وظیفه شاخص و عمده دیگری تحت عنوان احداث ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی را بر عهده دارد، که این پروژه‌ها از ۲۰ تا ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی افزود: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان های زهک، سیب و سوران و مهرستان از مهمترین پروژه های ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل به شمار می‌رود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان همچنین فاز یک مصلای شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های مهرستان و هامون و احداث یک باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد.

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان افتتاح شد