شناسهٔ خبر: 158191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح و بهره برداری از ۱۳ کیلومتر روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان _ سیب و سوران در سیستان و بلوچستان 

محور سیب سوران رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان مهرستان از افتتاح و بهره برداری از ۱۳ کیلومتر روکش آسفالت از محور مواصلاتی مهرستان به سیب و سوران با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، نواب بارکزهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهرستان در مراسم افتتاحیه روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به سیب و سوران که با حضور شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به بهره برداری رسید، اظهار کرد: طول حوزه استحفاظی شهرستان مهرستان ۱۹.۵ کیلومتر می‌باشد که در دو سال گذشته ۶.۵ کیلومتر آن آسفالت و ۱۳ کیلومتر باقی مانده از این محور به بهره برداری رسید و در حال حاضر کل محور آسفالت شدده‌است.

وی گفت: به‌دلیل تردد ساکنین شهرستان سیب و سوران، سراوان و گلشن به شهرستان چابهار، ایرانشهر و سرباز از این محور، روزانه به‌طور متوسط هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو از این محور تردد می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهرستان با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.