شناسهٔ خبر: 158401 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۹۰ هکتار زمین در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی به محدوده الحاق شد

آذربایجان غربی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: الحاق به محدوده۲۹۰ هکتار زمین در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی در جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اراضی الحاق به محدوده طرح نهضت ملی مسکن در شهر بوکان ۷۵ هکتار بوده و الحاق به محدوده روستاهای واقع در حریم شهرهای ارومیه و مهاباد حدود ۲۱۴ هکتار است.

وی ادامه داد: بررسی روستاهای واقع در حریم شهرهای استان در ۱۰ روستای شهرهای ماکو، بوکان، پیرانشهر، سلماس و ارومیه از دیگر طرح‌های مصوب در سیزدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۱۹ طرح تولیدی و صنعتی و تغییر کاربری با نظر اعضا در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی به تصویب رسید.  

عطایی افزود: این طرح‌ها توسط بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرمانداری و شهرداری‌های ارومیه، بوکان، پیرانشهر، چایپاره، خوی و میاندوآب مطرح شدند.

وی بیان کرد: سه طرح‌ مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر به بررسی مجدد ارجاع داده شد و با یک طرح نیز با تصمیمات اعضا مخالفت شد.