شناسهٔ خبر: 158558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور جدید در محورهای استان اصفهان

راه‌اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور جديد در محورهای استان اصفهان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید با مجوز مرکز مدیریت راه های کشور و با هدف ارتقای ایمنی تردد در محور های مواصلاتی استان اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: با مجوز مرکز مدیریت راه‌های کشور، ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید در محورهای فولادشهر- نجف‌آباد، موته – گلپایگان و اردستان – نائین بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت راه‌های کشور و با حضور پلیس و سایر سازمان‌های مرتبط مکانیابی شد و فرآیند نصب آن به‌زودی آغاز و بهره برداری از آن به‌منظور مدیریت سرعت و ارتقای ایمنی در محورهای مذکور در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

دادخواه افزود: سامانه‌های جدید علاوه بر قابلیت ثبت سرعت لحظه‌ای امکان ثبت سرعت متوسط و سایر تخلفات رانندگی مانند؛ تردد ناوگان سنگین بدون بارنامه را خواهند داشت.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ابراز امیدواری کرد با رفع موانع قانونی و تأمین اعتبارات لازم از سوی استانداری و سازمان راهداری تجهیز حداکثری محورهای استان به سامانه‌های ثبت تخلف عبورومرور به‌منظور کاهش سرعت و شدت تصادفات انجام شود.