شناسهٔ خبر: 158666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛

تأمین بیش از ۶۱ هکتار زمین در فاز دوم اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: بیش از ۶۱ هکتار زمین برای اجرای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشان تأمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در این اداره، اظهار کرد: در اجرای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان، بیش از ۶۱ هکتار زمین تأمین شد.  

وی افزود: در فاز اول اجرای طرح‌های اقدام و نهضت ملی مسکن در شهرهای هفت گانه کاشان، نیاسر، قمصر، برزک، مشکات، جوشقان قالی، کامو و چوگان تأمین زمین انجام و در فاز دوم برای ساخت مسکن، الحاق‌های جدیدی انجام شد؛ همچنین برای فاز سوم اجرای طرح، الحاق بیش از ۱۹۶ هکتار زمین پیش‌بینی شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ادامه داد: تعیین تکلیف طرح‌های تفصیلی، جامع و مصوب شهرهای این شهرستان و برگزاری جلسات هدفمند باز آفرینی شهری برای تعیین تکلیف محله‌های کم برخوردار و مورد هدف از دیگر دستاوردهای این اداره در سال‌جاری بوده است.  

آراسته ادامه داد: برای تسریع دراخذ، ساماندهی و تغییر نمایندگی تعیین تکلیف اسناد اراضی ملی و دولتی درشهرهای هفت گانه کاشان درحوزه چهار گانه ثبت اسناد شهرستان در راستای تصویب ماده ۸ قانون کاداستر پیگیری‌های لازم بعمل آمد.  

وی عنوان کرد: امسال، حکم قضایی رفع تصرف بیش از ۸۰۰ هکتار و ساماندهی زمین های تصرفی به متقاضیان دارای تصرف ازسال ۱۳۹۴ به بعد در شهرستان کاشان اجرا شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستاد کاشان گفت: ساخت محورهای مواصلاتی جدیدو باندهای دوم، روکش ونوسازی تأسیسات و علایم ترافیکی محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان وتعریض و احداث رمپ ولوپ و پل‌های دهانه‌های دوم از جمله نوش آباد، راوند، اسحاق آباد و سادیان و ورودی کاشان از آران و بیدگل از اقدامات این اداره در حوزه راه است.