شناسهٔ خبر: 158754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزشی روش‌های احداث، بهسازی و نوسازی راهدارخانه‌ در زنجان برگزار شد

راهداری زنجان رییس اداره منابع انسانی، رفاه و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی روش‌های احداث، بهسازی و نوسازی راهدارخانه‌ها ویژه روسا و کارشناسان اداره فنی و نظارت راهداری استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، لیلا سیف‌زاده، رییس اداره منابع انسانی، رفاه و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از برگزاری اولین دوره آموزشی روش‌های طراحی، احداث، بهسازی و نوسازی راهدارخانه‌ها ویژه ۴۲ نفر از روسا و کارشناسان اداره فنی و نظارت راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت دو روز برای کسب آشنایی هر چه بیشتر با تشکیلات راهدارخانه‌ها برای روسا و پرسنل راهداری برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه یقینا برگزاری چنین دوره‌هایی در بهبود عملکرد اجرایی و افزایش توانمندی همکاران در راستای ارائه خدمات مناسب به کاربران جاده ای، کتاثیر زیادی دارد، گفت: این دوره‌ در ۱۶ ساعت طبق برنامه آموزشی توسط کارشناس آموزشی استان با تدریس مجید مقدسی، در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برگزار شد.

سیف‌زاده توضیح داد: این دوره‌ها که بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده برگزار می‌شود، در طول سال ادامه دارد تا کارکنان به صورت پیوسته در معرض آموزش باشند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقا سطح دانش کارشناسان بخش فنی و نظارت در حوزه راهدارخانه‌ها عنوان نمود و بیان کرد: ارتقای سطح علمی و مهارتی پرسنل راهداری کمک شایانی در بهبود عملکرد اجرایی و افزایش توانمندی همکاران دلسوز راهداری خواهد داشت.

رییس اداره منابع انسانی، رفاه و پشتیبانی این اداره کل بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی بهره‌وری بهتر و بیشتری در حوزه راهدارخانه‌ها داشته باشیم.