شناسهٔ خبر: 158863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر تقویت امر به معروف در محیط اداری

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و به تبع آن در این اداره کل به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم مورد تاکید بوده و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مومن  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: مناسب سازی محیط اداری و تقویت امر به معروف و نهی از منکر در آن به جهت وظایف و مسئولیت های اداری مهم و ضروری بوده است.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی به دنبال تقویت ارائه خدمات بیش از پیش به مردم بوده و اهتمام ویژه ای بر اجرای برنامه ها و ماموریت ها دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بی شک زنده نگه داشتن این فریضه در جامعه و به خصوص محیط‌های اداری باعث رفع مسائل و کمبودها و در نهایت بهبود امور می شود.

حمزه لو افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید به دور از بحث‌ها و موضع‌گیری های فردی و با هدف اصلاح امور و حفظ حرمت مردم در جامعه اجرایی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تقدیر از عملکرد را و شهرسازی در مناسب‌سازی محیط ادرای، گفت: توسعه محیط اداری در راه و شهرسازی آذربایجان غربی بسیار مناسب بوده و این روند باید در تمام دستگاه های اجرایی مشهود باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مومن ادامه داد: توسعه محورهای ارتباطی آذربایجان غربی در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم موجب توسعه عدالت اجتماعی شده این عملکرد راه و شهرسازی جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به آنها اعطا شد.