شناسهٔ خبر: 158954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم تودیع و معارفه مدیر پایانه مرزی میرجاوه برگزار شد

سرپرست پایانه مرزی میرجاوه مراسم تودیع و معارفه مدیر پایانه مرزی میرجاوه، ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان میرجاوه ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، ناظر گمرکات استان و تنی چند از نمایندگان دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی میرجاوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد در این جلسه از زحمات و تلاش‌های پنج‌ساله مدیریت حسینعلی شاه کرم قدردانی و مرتضی لشکری‌پور را به‌عنوان سرپرست جدید این پایانه معرفی و برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد. 

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پایانه مرزی میرجاوه از جایگاه ویژه‌ای از لحاظ صادرات، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است و همواره یکی از پایانه‌های مرزی فعال کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی میرجاوه باعث خدمات‌دهی بهتر و سریع تر به ناوگان حمل و نقلی و تردد  مسافرین به‌خصوص در ایام پیک تردد از جمله ایام اربعین خواهد شد .

گفتنی است: در پایان این جلسه از خدمات و تلاشهای شبانه روزی حسینعلی  شاه کرم که به افتخار بازنشستگی نائل آمده با اهدا لوح سپاس قدردانی و مرتضی لشگری پور بعنوان سرپرست پایانه مرزی میرجاوه معرفی شد .