شناسهٔ خبر: 159007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداران گلستان در آستانه نیمه شعبان و احتمال بارش‌ها در آماده‌باش کامل هستند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تعطیلات نیمه شعبان و پیش‌بینی بارش‌ها در برخی مناطق استان، از آمادگی کامل راهداران و عوامل راهداری برای برقراری ترددی ایمن در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در جلسه شورای اداری اداره کل با بیان آمادگی ۳۰ اکیپ و ۱۷۰ دستگاه ناوگان راهداری برای تعطیلات پیش رو اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در تعطیلات نیمه شعبان و احتمال بارش باران و برف در برخی مناطق استان بویژه محورهای حساس و بحران زا، راهداران و عوامل راهداری در حال آماده‌باش کامل هستند تا مسافران با آرامش خاطر از جاده ها گذر کنند.

به گفته وی، هماهنگی های لازم نیز برای آمادگی ۲۴ راهدارخانه استان صورت گرفته تا مجموع شبکه راههای استان از پوشش خدماتی لازم بهره مند شوند.

مصدقی ادامه داد: تامین شن و نمک و مصالح و اورهال سازی دستگاهها و رفع نقص احتمالی محورهای استان نیز صورت می گیرد تا با فراهم سازی شرایط اولیه ترافیکی در خدمت مردم  باشیم.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر هم از مجتمع های خدماتی رفاهی صورت می گیرد تا امکانات بهداشتی و نمازخانه های آنها برای استفاده مسافران مهیا باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در پایان از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند، از عجله و شتاب بپرهیزند و به هشدارهای راهداران توجه داشته باشند و در صورت نیاز به کمک با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.