شناسهٔ خبر: 159066 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

حل مشکلات تعاونی‌های مسکن با جدیت دنبال می‌شود

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن در کانون توجه این اداره کل بوده و اهتمام ویژه برای حل مسائل مربوط به تعاونی‌های مسکن وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن شهرستان مهاباد، اظهار داشت: روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی در روند اجرای طرح‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۲۸ هکتار زمین مسکونی از طریق تغییر کاربری و الحاق به محدوده در شهرستان مهاباد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

حمزه‌لو گفت: برنامه ابلاغی ۴ ساله در شهرستان مهاباد ساخت ۱۶ هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در بخش های روستایی، خودمالکی، حمایتی و بازآفرینی است.

وی افزود: در حال حاضر برای ۹ هزار و ۴۵۴ نفر از متقاضیان شهرستان مهاباد تخصیص پروژه انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین در شهرستان مهاباد وجود ندارد و اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است.