شناسهٔ خبر: 159077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد:

آغاز بارش برف در محورهای استان همدان/ آمادگی کامل ۵۶۳ نفر نیروی راهدار

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان و آمادگی کامل ۵۶۳ نفر نیروی راهدار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از بعدازظهر امروز شنبه پنجم اسفند ماه بارش برف در اکثر محورهای استان آغاز می شود که به همین منظور ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر با ۵۰ اکیپ واکنش سریع در محورهای استان همدان مستقر هستند.

وی تاکید کرد: از تمامی همشهریان، هموطنان و کاربران جاده ای خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتما باشماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند و از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و علی الخصوص زنجیر چرخ، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم برف پاکن و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل نمایند.

آهکی اظهار کرد: تمامی محورهای استان همدان به جز محور کوهستانی گنجنامه تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است، همشهریان و هموطنان گرامی می توانند به صورت ۲۴ساعته با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی محورهای استان همدان مطلع شوند.