شناسهٔ خبر: 159301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

ساخت و بهسازی راه‌های استان اصفهان در مسیر شتاب

پروژه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طرح های احداث و بهسازی حوزه راه در مجموع با ۲۷ قرارداد به طول بیش از ۱۶۵ کیلومتر در مناطق مختلف استان اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: ۲۷ قرارداد طرح احداث و بهسازی حوزه راه در استان اصفهان به طول ۱۶۵.۲۰ کیلومتر در حال اجراست.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این طرح‌ها شامل احداث و تکمیل راه اصلی، باند دوم، تقاطع غیر همسطح، کنارگذر، تونل و پل، راهسازی و ... است.  

وی ادامه داد: آران و بیدگل، برخوار، بویین میاندشت، تیران و کرون، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، شاهین شهر و میمه، فلاورجان، کاشان، مبارکه، نایین، نحف آباد و ورزنه، شهرستان‌هایی هستند که این طرح‌ها در محدوده استحفاظی راه‌های آنها در حال اجرا قرار دارد.  

قاری‌قرآن احداث و بهسازی راه اصلی محور نایین- انارک خور- طبس به طول ۳۰ کیلومتر، تکمیل عملیات راهسازی باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن به طول ۲۸.۵ کیلومتر، احداث باند دوم محور کاشان- برزک- ورکان به طول ۱۵ کیلومتر، احداث باند دوم محور تیران- سامان به طول ۱۳.۵ کیلومتر همچنین شانه سازی و تکمیل باند دوم بادرود - کاشان را از جمله طرح‌های در حال اجرای احداث و بهسازی اداره کل بیان کرد.  

وی، تعداد ابنیه فنی طرح‌ها را حدود ۲۵۰ پل با دهانه کوچک تر از هشت متر و ۳۵ پل بزرگتر و مساوی هشت متر اعلام کرد.