شناسهٔ خبر: 159467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۱ ماهه سالجاری صورت گرفت؛

نصب ۱۴ هزار علائم جاده ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان 

نصب تابلو ایمنی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از نصب ۱۴ هزار علائم جاده ای ،طی ۱۱ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد اظهار داشت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان طی ۱۱ ماهه سالجاری ۱۴ هزار عدد تابلو مسیرنما، اطلاعاتی ، انتظامی ، اخطاری و ....در محورهای مواصلاتی تحت پوشش نصب شده است . 
وی با اشاره به نصب ۳۱کیلومتر حفاظ بتنی توسط این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت : در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در این مدت نیز ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۳۰۰کیلومتر در محورهای استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود :تعمیر ونصب ۲۰۰عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار و اجرای روشنایی نقطه ای ۲۰تقاطع از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یازده ماهه سالجاری می باشد .

کرد گفت : با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و اهمیت ایمن سازی محورهای مواصلاتی، تمام تلاش همکاران ما در این اداره کل فراهم کردن زمینه تردد ایمن برای هموطنان درایام تعصیلات نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان از کاربران جاده‌ای خواست در صورت هر گونه نواقص در جاده ها موضوع را با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.