شناسهٔ خبر: 159618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️۲۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه ️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بالغ بر ۲۵۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۵۷۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای استان انجام شده که ۱۸۹۰ کیلومترباند در محورهای اصلی و ۶۸۰ کیلومتر در محورهای روستایی و فرعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۸۰ ساعت بارش برف در محورهای اصلی و شریانی و ۳۷ ساعت در محورهای روستایی و فرهی داشته ایم و هم اکنون تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در کرمانشاه باز است.

کهریزی همچنین از انجام ۱۸ مورد ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی استان نیز خبر داد و گفت: برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها و تسهیل تردد بالغ بر ۱هزار تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی کرمانشاه مصرف شده است.

کهریزی تعداد نیروهای درگیر عملیات برف‌روبی محورهای استان را بیش از ۲۱۰ نفر و تعداد ماشین‌آلات به کار گرفته شده  از ۱۴۲ دستگاه اعلام کرد.

وی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا در اکثر محورهای مواصلاتی استان بارش برف را شاهد بودیم.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: کاربران جاده ای حتما قبل از تردد در جاده ها با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند و بعد سفر خود را آغاز کنند.