شناسهٔ خبر: 159626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برف‌روبی۳۰۰۰ کیلومتر باند در محورهای کاشان

انجام ۳۰۰۰ کیلومتر باند برف روبی در محورهای کاشان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: طی بارش های چند روز اخیر راهداران با استفاده از ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری توانستند ۳۰۰۰ کیلومتر باند به صورت رفت و برگشت از محورهای این شهرستان را برف روبی کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان), علی اکبر آقایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان  اظهار داشت: با آغاز بارش برف از اوایل هفته تا امروز پنجشنبه دهم اسفند، ۴۵ راهدار با بکارگیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری اقدام به برف روبی جاده های شهرستان کردند.

وی در ادامه افزود: راهداران ضمن برف روبی ۳۰۰۰ کیلومتر باند( به صورت رفت و برگشت) از محورهای شهرستان، ۶۵۰ تن مخلوط شن و نمک نیز در سطح جاده ها پخش کردند.

امداد رسانی به ۵۰ خودروی گرفتار در برف

آقایی همچنین تصریح کرد: راهداران تاکنون موفق شدند به ۵۰ خودروی گرفتار در برف امداد رسانی و سرنشینان را در راهدارخانه ها اسکان دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان بیان داشت: ۲۰۰ تن شن و نمک نیز در اختیار شهرداری ها، بخشداری و شرکت های بخش خصوصی قرار داده شد تا با پخش کردن آنها در معابر ترددی ایمن را برای مردم ایجاد کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به ادامه بارش برف گفت: راه های اصلی و شریانی باز هستند و از کاربران جاده ای و مردم محلی خواست در صورت لزوم سفر، ضمن رعایت موارد ایمنی سفرهای زمستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ را فراموش نکنند و تقاضا کرد در موقع بارش از تردد در محورهای فرعی و روستایی خودداری کنند.