شناسهٔ خبر: 159645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان ؛

شهروندان از سفرهای غیرضروری در محورهای برف‌گیر خودداری کنند

شهروندان از سفر و تردد غیرضروری در محورهای برف گیر خودداری کنند رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: پنج اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان در محورهای مواصلاتی و ۴۵ نفر از پرسنل راهدار جهت برف‌روبی محورهای مواصلاتی مشغول هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان), علی اکبر آقایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان با اشاره به آمادگی و به‌کارگیری پنج اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: این اکیپ‌ها شامل ۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری و ۴۵ نفر از پرسنل راهدار جهت برف‌روبی محورهای مواصلاتی است.

وی از آمادگی کامل همکاران و حضور در محورهای مواصلاتی افزود: تمامی پرسنل راهداری شهرستان کاشان در حال آماده‌باش هستند و با توجه به پیش‌بینی شدت بارش‌ها از ظرفیت ماشین‌آلاتی پیمانکاران، معادن و غیره نیز استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان ابراز داشت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های گسترده در تمامی محورهای شهرستان کاشان و هشدار سطح نارنجی مدیریت بحران از همشهریان تقاضا می‌شود تا حد امکان از سفر و تردد غیرضروری در محورهای برف گیر خودداری کنند.

وی در بیان هشدارها پیش از انجام سفر توسط شهروندان در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان گفت: در صورت ضرورت به سفر، حتما قبل از سفر از همراه داشتن زنجیر چرخ و کنترل تجهیزات گرمایشی و سوخت کافی خودرو اطمینان حاصل کنند.

آقایی با بیان اینکه اولویت اول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان تردد روان در محورهای اصلی این منطقه است، تصریح کرد: شهروندان در زمان بارش برف از محورهای فرعی نظیر قزاآن استفاده نکنند و سفر خود را تا بهبود شرایط جوی به تعویق بیندازند چراکه این بارش‌ها ادامه دار است.