شناسهٔ خبر: 159711 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی درخصوص انتخابات

انتخابات مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی درخصوص انتخابات با صدور بیانیه ای تأکید کرد: بر آحاد جامعه به ویژه کارمندان لازم است تا نسبت به حضور در انتخاباتی پرشور که مسیر انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی را هموار می سازد، اهتمام فعال داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن کامل بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی درخصوص انتخابات به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنًّ الله لا یُغیرُ ما بقوم حتّی یغیروا ما بانفسهم»(رعد- آیه 19)

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی درخصوص انتخابات

در آستانه انتخابات پیش رو، بار دیگر فرصتی مغتنم برای رقم زدن سرنوشت ایران عزیزمان فراهم شده است؛ انتخاباتی که در آن با حضور پرشور و آگاهانه خود، مسیر آینده کشور را ترسیم کرده و گامی بلند در جهت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی برداریم.

برای هر ملتی، رویداد هایی مانند انتخابات، فرصتی است برای ظهور مشارکت عمومی در سرنوشت کشور که این مشارکت آگاهانه، بروز کامل مردمسالاری دینی را به دنبال خواهد داشت. بر آحاد جامعه به ویژه کارمندان لازم است تا نسبت به حضور در انتخاباتی پرشور که مسیر انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی را هموار می سازد، اهتمام فعال داشته باشند.

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مظهر مردم‌سالاری دینی و تجلی اراده و خواست ملت است. این حق و تکلیف بزرگ، فرصتی برای مشارکت همگانی در تعیین سرنوشت کشور و گامی در جهت تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، همواره ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی بوده است.

مشارکت حداکثری، انسجام و وحدت ملی را به نمایش می‌گذارد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنداطمینان داریم که در بستر نگاهی تکاملی معطوف به گام دوم انقلاب با برطرف کردن نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت، این انتخابات گام بزرگی برای هموارتر کردن مسیر رفع مشکلات و پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب و مردم و پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود.ما به عنوان خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی، عموم مردم و کارمندان فهیم خصوصاً جوانان میهن عزیزمان را به مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، دعوت می نماییم.

از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود در امر قانون گذاری، دقیق و در نظارت و پیگیری، جهادی عمل نمایند و دغدغه اصلیشان معیشت مردم عزیزمان باشد. از نمایندگان منتخب مردمی خواستاریم با همتی خالصانه و الهی به خدمت پرداخته و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه باشند.
ان شاءالله
"مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهر سازی ''