شناسهٔ خبر: 159810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از حضور حداکثری مردم در انتخابات

یاسوج مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم استان به ویژه کارکنان این اداره کل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم بابصیرت و زمان‌شناس استان به ویژه کارکنان این اداره کل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: حضور پر شور مردم شریف و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه کارکنان راه و شهرسازی استان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب،برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود و انتخاب افرادی متعهدو متخصص این انتخاب را جلوه ای مضاعف بخشید.

اینجانب از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف و فهیم استان در پای صندوق‌های اخذ رأی و شکل گیری این حماسه عظیم و همچنین کلیه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی نموده و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همگان، برای منتخبین مردم عزیز از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری مسئلت می نمایم.