شناسهٔ خبر: 159983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هشدار نارنجی، ۵۰ اکیپ راهداری و ۳۴۰ راهدار را در سیستان و بلوچستان به خط کرد

اکیپ های عملیاتی راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی شدید و سیلاب از ۱۵ اسفند تا ۱۶ اسفندماه امسال، تمامی اکیپ‌های راهداری در این منطقه به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از آماده باش ۳۴۰ راهدار در قالب ۵۰ اکیپ راهداری برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در محور های مواصلاتی جنوب استان خبر داد.

مبارکی بیان کرد: با توجه به تجربه مدیریت سیل در جنوب استان، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های مورد نظر طبق اهمیت راهها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.

وی با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی جنوب استان، خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش استان با تمام توان در حال آماده‌باش و گشت‌زنی در محورها هستند و به محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از کاربران جاده ای خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.