شناسهٔ خبر: 160302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲؛

جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد

جشن تکلیف اصفهان جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در آستانه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۲ نفر از نومکلفین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در آستانه ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور ۱۲ نفر از مکلفین و خانواده آن ها در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.  
اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان این برنامه معنوی را همه ساله برای نونهالان برگزار می کند و اجرای مسابقه و اهدا یادبود از جمله برنامه‌های این اداره کل برای نومکلفان بود.  
محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جشن معنوی با اعطای هدایا به فرزندان همکاران، شروع فصل جدید سرشار از معنویت و ارتباط با خالق یکتا را به آنان تبریک گفت.  
در این مراسم مسائل آموزشی و تربیتی همراه با شیوه‌های نوین، در فضایی شاد و مفرح تبیین گردید همچنین به همفکری و همراهی والدین در راستای رشد و تعالی فرزندان در این برهه حساس زندگی (سن بلوغ) تاکید شد.  
جشن تکلیف خاطره ای شیرین معنوی - تربیتی است که در آن فرزندان دلبند دختر و پسر که به این سن رسیده‌اند در آیین‌های گروهی با خدایشان عهد می‌بندند و دستورات دین مبین اسلام را برای رسیدن به تعالی و اوج بندگی تمرین می‌کنند.