شناسهٔ خبر: 160563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان:

میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌های مسافری مستقر می‌شوند

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش‌فروش بلیط نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های عمومی مسافری سراسر کشور مستقر می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه های مسافری عمومی استان گفت در این طرح، پرسنل آموزش‌دیده و آشنا به حقوق مسافران به صورت شبانه‌روزی در پایانه‌ها حضور دارند و به شکایات و مشکلات مسافران رسیدگی می‌کنند.

وی بیان نمود نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات در دستور کار این طرح قرار دارد و علاوه بر این، سامانه‌های سپهتن و داپ به صورت شبانه‌روزی بر تردد ناوگان عمومی مسافری نظارت می‌کنند.

آهکی تصریح کرد مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این سامانه‌ها یا میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافری گزارش نموده و یا از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مسافران، صیانت از حقوق شهروندی و ایجاد سفری ایمن و راحت برای هموطنان در ایام نوروز برشمردند.