شناسهٔ خبر: 160626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دیگر اعضا؛

جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی برگزار شد جلسه شورای تأمین مسکن به ‌منظور بررسی آخرین طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه شورای تأمین مسکن در سالن جلسات استانداری به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دیگر اعضای شورای مسکن برگزار شد.

سیدعلی میرکریمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با اشاره به موارد مهم ذکر شده در جلسه گفت: با عنایت به تاکید رییس جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: براساس اقدامات انجام شده تا کنون ۸۱ هزار و ۸۶۴ نفر در استان خراسان شمالی نسبت به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۳۶ هزار و ۸۹۷ نفر حائز ۴شرط هستند که تاکنون ۲۶ هزار و ۵۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی در قالب های انبوه سازی، انفرادی گروه ساخت، خودمالک، بافت فرسوده، مسکن شهری و روستایی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال ساخت است.

در این جلسه همچنین از موسی مفاخری، کارشناس سامانه نهضت ملی مسکن به دلیل رضایت کامل مردم و ارتباطات مناسب با دیگر ادارات مرتبط توسط مهندس رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.