شناسهٔ خبر: 160790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۲.۴۰۰.۰۰۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جنوب سیستان و بلوچستان

جابه جایی مسافر از چهارمحال و بختیاری۱۹.۵ درصد افزایش یافت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ ونقل عمومی جنوب استان جابه‌جا شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، تعداد ۲ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۸۱۴ مسافر با حمل و نقل برون شهری جنوب استان جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه‌داد: این تعداد مسافر با ۳۴۲ هزار و ۸۶۱ سفرجابه جا شده اند که نسبت به‌مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مبارکی با شاره به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان جنوب استان در حوزه مسافر افزود: ۸۳ دستگاه اتوبوس، ۱۰۷۶ دستگاه مینی‌بوس، ۹۵ دستگاه سواری و ۹۴۴ راننده وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت ،رسیدگی به شکایت‌های حوزه مسافر انجام‌شده است، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.