شناسهٔ خبر: 161135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گشت نوروزی اکیپ‌های راهداری و ترابری شهرستان اقلید فعال شد

راهداری فارس رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقلید با اشاره به آغاز طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در این اداره، گفت: اکیپ گشت‌های راهداری و ترابری این اداره فعال شده و به صورت مستمر در محورهای استحفاظی این اداره حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان فارس )، «محمد رئیسی» به اقدامات صورت گرفته در راستای آغاز طرح راهداری نوروزی ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار کرد: همزمان با شروع سفرهای نوروزی توسط راهداران پرتلاش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اقلید اقدامات ایمن سازی در راستای تردد روان و امن مسافران نوروزی انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اقلید با بیان اینکه آشکار سازی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز محورها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اکیپ گشت‌های راهداری و ترابری این اداره فعال شده و به صورت مستمر در محورهای استحفاظی این اداره حضور دارند همچنین ماشین آلات راهداری با چراغ گردان روشن در نقاط حادثه خیز نیز مستقر شدند.

رئیسی با اشاره به اینکه لکه گیری محورهای شهرستان در حال انجام است، ادامه داد: شستشو و اصلاح علائم محورهای شهرستان از جمله اقدامات پیوسته راهداران اقلید است تا با آشکار شدن علائم، شاهد رعایت هرچه قوانین راهنمایی و رانندگی باشیم.

وی تصریح کرد: تعمیر و اصلاح روشنایی‌های آسیب دیده، نصب بنر هشدار دهنده و آگاهی سازی در سطح محورهای شهرستان، نصب و روشن کردن مشعل در نقاط حادثه از دیگر از دیگر اقدامات راهداران شهرستان اقلید در جاده‌های شمال استان فارس به شمار می‌رود.

این مقام مسئول با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر شرکت‌های حمل و نقل مسافر و کالا، ادامه داد: بازدیدهای مداوم از مجتمع‌های خدمات بین راهی در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد و در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رفع مشکلات، میز خدمت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل پایانه مسافربری و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی شهرستان اقلید برپا شد.

خدمات رسانی به مسافرین نوروزی در محورهای شهرستان و کاشت نهال در حاشیه محور اقلید یاسوج از جمله اقدامات نوروزی بود که رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اقلید در پایان سخنان خود به آن اشاره کرد.