شناسهٔ خبر: 16116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

قطعی شدن تامین منابع مالی فرودگاه سقز

 محمدصادق وجدی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تامین اعتبار لازم برای اتمام فرودگاه سقز قطعی شده و توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمد صادق وجدی به اقدامات اداره کل راه و شهرسازی کردستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: افتتاح مسکن ۲۴۰۰ واحدی به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان از جمله مهمترین اقدامات این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: افتتاح بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی و نگهداری بیش از ۱۰۰ کیلومتر نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری است.

وی افزود: پروژه‌های دیگری نیز در مناسبت‌های مختلف در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که از آن جمله می‌توان به کنارگذر صلوات آباد- سنندج، اتمام محور سقز- بانه، فرودگاه سقز و ... اشاره کرد.

وجدی ذکر کرد: بر اساس برآورد انجام شده، ارزش مجموع اقدامات صورت گرفته در سال جاری توسط اداره راه و شهرسازی کردستان، ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص اتمام پروژه فرودگاه سقز به عنوان دومین فرودگاه استان، از قطعی شدن تامین اعتبار لازم برای این پروژه خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان همچنین در ادامه به اقدامات راهداری اشاره کرد و گفت: راهداری کردستان برغم همه محدودیت‌هایی که در رابطه با کمبود اعتبار و فرسوده بودن ماشین آلات دارد اقدامات خوبی در استان انجام داده‌ که شایسته تقدیر است.

وی در پایان یادآور شد: در سال جاری ۵۵ میلیارد تومان به حوزه راهداری اختصاص داده شده است.

نظر شما