شناسهٔ خبر: 161193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌ شهید کلانتری کرج

میز پاسخگویی میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌ عمومی مسافری شهید کلانتری کرج به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش‌فروش بلیط نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به استقرار میز پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات در پایانه مسافری شهید کلانتری کرج، گفت: در این طرح، پرسنل آموزش‌دیده و آشنا به حقوق مسافران به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌ها حضور دارند و به شکایات و مشکلات مسافران رسیدگی می‌کنند.

 وی افزود: نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات در دستور کار این طرح قرار دارد و علاوه بر این، سامانه‌های سپهتن و داپ به‌صورت شبانه‌روزی بر تردد ناوگان عمومی مسافری نظارت می‌کنند.

 این مسئول تصریح‌کرد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این سامانه‌ها یا میزهای پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافری گزارش کنند و یا از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مسافران، صیانت از حقوق شهروندی و ایجاد سفری ایمن و راحت برای هم‌وطنان در ایام نوروز عنوان کرد.