شناسهٔ خبر: 161216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با محوریت سفرهای نوروزی؛

دوازدهمین نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان برگزار شد

ببینید| دوازدهمین نشست شورای هماهنگی ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان دوازدهمین نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با محوریت سفرهای نوروزی و تدوین برنامه‌های ارتباطی و اطلاع رسانی سال آینده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، دوازدهمین نشست هم اندیشی شورای هماهنگی راه و شهرسازی خوزستان با حضور اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی با دستورکار برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، تدوین برنامه‌های ارتباطی و اطلاع رسانی سال آینده و هماهنگی برگزاری نشست تخصصی رؤسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی استانی به میزبانی خوزستان برگزار شد.

 امید زمانی، رئیس شورای هماهنگی ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان در دوازدهمین نشست این شورا در سال جاری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران اظهار کرد: با تمام توان و با بهره گیری از توان و ظرفیت‌های یکدیگر باید به استقبال میهمانان نوروزی برویم.

زمانی با اشاره به لزوم حفظ شان ماه مبارک رمضان و بهره گیری از فیوضات این ماه گفت: در فضاسازی مکان‌های تردد و ورودی‌های استان ویژه مسافران نوروزی موارد مربوط به ماه مبارک رمضان لحاظ شود.

همچنین در ادامه جلسه هر یک از دستگاه‌های مربوطه به ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های خود پرداختند و در راستای دستور کار جلسه پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.