شناسهٔ خبر: 161315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

آماده باش نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان در ایام نوروز

یگان حفاظت خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آماده باش نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی اداه کل راه و شهرسازی خوزستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی ملی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و لزوم گشت زنی مستمر در این ایام به‌منظور جلوگیری از سوء استفاده و تصرفات توسط اشخاص در اراضی متعلق به دولت و سازمان ملی زمین و مسکن، نیروهای حفاظت از اراضی این اداره کل در این ایام آماده باش هستند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی و گشت زنی حفاظت از اراضی استان از ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت شبانه‌روز و مستمر مشغول به کار هستند.

بیات منش حفاظت و صیانت از بیت المال را یکی از وظایف اصلی این اداره کل برشمرد و گفت: همکاران معاونت املاک و حقوقی و ادارات شهرستانی و یگان حفاظت از اراضی ملی در هماهنگی با نیروهای نظامی و انتظامی در آمادگی کامل به سر می‌برند و با هرگونه تصرف قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در پایان تأکید کرد: تمامی افراد سودجو که به‌دنبال تصرف در اراضی ملی و دولتی هستند باید بدانند یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با گشت زنی شبانه روزی مصمم است حتی یک متر از اراضی ملی مورد تصرف قرار نگیرد و در صورت مشاهده هرگونه تصرف، با متخلفین برابر قانون برخورد می‌شود.