شناسهٔ خبر: 161319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

ثبت بیش از ۲۶۵ میلیون تردد طی ۱۲ ماهه امسال در محورهای مواصلاتی استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت افزون بر ۲۶۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان طی ۱۲ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۴میلیون و ۸۹۵ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده و این درحالی است که پارسال طی همین مدت ۲۵۱ میلیون و ۲۶۵ هزار تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده بود که نشانگر افزایش ۶/۵ درصدی کل ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

 وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۳ میلیون و ۱۰۵ هزار ورودی وسیله نقلیه به استان بوده و ۲۳ میلیون ۱۱۶ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده است و طبق این آمار نرخ افزایش ورودی و خروجی استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶/۲ درصد افزایش داشته است.

آهکی در پایان اظهار کرد: در سال گذشته طی ۱۲ ماهه سال ۲۱ میلیون و ۶۸۶ هزار وسیله نقلیه ورودی استان بوده، و ۲۱ میلیون و ۸۲۴ هزار وسیله نقلیه نیز از استان همدان خارج شده بود.