شناسهٔ خبر: 162066 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۲۳ درصدی تردد اتوبوس در استان مرکزی در شبانه‌روز گذشته

اتوبوس اراک رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ثبت بیش از ۶۹۵ هزار تردد در راه‌های استان در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: تردد ناوگان اتوبوسی در شبانه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳ درصد افزایش همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، میثم سیفوری رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تحلیل ترددهای در جاده‌های استان در روز ۵ فروردین سال جاری گفت: در شبانه روز گذشته ۶۹۵ هزار و ۷۸۷ تردد در محورهای مواصلاتی استان توسط ۷۰ دستگاه ترددشمار آنلاین به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی در شبانه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳ درصد افزایش همراه بوده است، افزود: طی این مدت تردد دو هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی و ۷۱ هزار و ۹۴۴ تردد ناوگان سنگین ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۷۰ هزار و ۲۴۴ دستگاه انواع خودرو وارد استان شدند و ۱۷۹ هزار و ۴۸۷ دستگاه انواع وسایل نقلیه از استان خارج شده اند.

سیفوری دو محور پر تردد استان را به ترتیب محورهای شازند-اراک و آزادراه تهران– ساوه عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت خودروهای عبوری در محورهای استان ۸۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.