شناسهٔ خبر: 162130 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تقدیر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد

تقدیر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای افزایش آمادگی رزم و ارائه خدمات بندری در سال جاری ، از مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، سردار علیرضا تنگسیری با اهدای لوح تقدیر، از مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد و این مجموعه در راستای افزایش آمادگی رزم و ارائه خدمات بندری در سال جاری تجلیل کرد.

 در متن این لوح تقدیر  آمده است

 ان الله لا یضیع اجرالمحسنین  

سلام علیکم 

حمد و سپاس خداوند متعال را که به ما توفیق عنایت فرمود که با تمسک به تعالیم حیات بخش قرآن کریم و تبعیت از عترت  پاک پیامبر عظیم الشان اسلام صلوات الله علیهم اجمعین و در عصر نورانی حاکمیت ولایت فقیه ، حافظ ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

هر چند هرگونه تلاش و خدمت که برای رضایت حق تعالی انجام پذیرد نزد او ارزشمند ، ماندگار و ماجور بوده و از تقدیر و تشکر دیگران بی نیاز است ؛ لیکن بدین وسیله از زحمات و تلاش های بی شائبه و خالصانه جنابعالی در راستای افزایش آمادگی رزم و ارائه خدمات بندری با پایگاه دریایی ثامن الحجج (ع) شمال نیروی دریایی سپاه همکاری شایسته ای داشتید ، تقدیر و تشکر می گردد.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله الفدا) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره در دفاع از حریم ولایت و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

                                                                                                                                                                                         

تقدیرابزارک تقدیر تصویر