شناسهٔ خبر: 162235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با کارکنان در سال ۱۴۰۳

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار نوروزی با کارکنان این اداره‌کل، ضمن تبریک این ایام و قبولی طاعات در ضیافت رمضان، از تلاش‌های ارزشمند آنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با شروع هفته کاری در سال ۱۴۰۳، طی مراسمی که در محل دفتر وی برگزار شد، با معاونین، رؤسا و کارکنان این اداره‌کل دیدار و گفتگو کرد.  

وی در این مراسم فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ را تبریک و شادباش گفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت رمضان از تلاش‌های ارزشمند کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری با همت و تلاش و با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از استماع دغدغه‌های پرسنلی، ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم به معاونین و رؤسای ذیربط در راستای رفع چالش‌های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها و پیشبرد امور مطابق با سیاست‌ها و خط مشی کلی تأکید کرد.  

وی با یادآوری توفیقات این اداره‌کل در سال گذشته بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ علی‌رغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان و کمبود منابع، حجم و تراکم کار بسیار بالا بود و کارکنان این اداره‌کل با عزم و اراده همیشگی توانستند خدمات ارزنده‌ای در مسیر تحقق اهداف سازمانی ارائه کنند.  

قاری‌قرآن برنامه‌های هر معاونت برای سال ۱۴۰۳ را ابلاغ، بر اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تأکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.  

وی با اشاره به وضعیت اعتبارات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و ضرورت پیگیری جهت جذب اعتبارات گفت: رفع مشکلات و مسائل مالی پروژه‌های در حال اجرا و قابل افتتاح در سطح استان، همت ویژه و پیگیری مستمر می‌طلبد.