شناسهٔ خبر: 162285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پرداخت وام بدون نیاز به ضامن به متقاضیان مسکن ملی سبزوار

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار گفت: با راهبری فرماندار شهرستان سبزوار پرداخت وام بدون نیاز به ضامن به متقاضیان مسکن ملی سبزوار کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، محسن برزویی گفت: با تلاش ادارات راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک و نیز راهبری فرماندار ویژه شهرستان، اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار صادر و متقاضیانی که در قالب گروه ساخت دو نفره زمین دریافت نموده و به تعهدات ساخت و ساز خود در موعد مقرر عمل نموده اند با اسناد صادره به همراه قراردادهای رسمی خویش به بانک مسکن برای دریافت وام معرفی شدند.

برزوئی اظهار کرد: با پیگیری مستمر، قراردادهای رسمی قطعات واگذار شده بعد از انجام مراحل اداری لازم از استان اخذ و تحویل متقاضیان شد. 

وی در ادامه نیز گفت: به جهت رفاه حال متقاضیان و تسریع در پرداخت وام بانکی، با همراهی و تلاش شبانه‌ روزی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، اسناد تفکیکی قطعات در کمترین زمان ممکن صادر و به بانک مسکن اعلام تا به جای اخذ ضامن از متقاضیان معرفی شده، به عنوان وثایق لازم در اختیار بانک قرار گرفته و پرداخت وام در کوتاهترین زمان و آسان‌ترین روش صورت پذیرد.

برزوئی در پایان به سایر متقاضیان مسکن ملی که زمین دریافت کرده ولی تاکنون به تعهدات خود جهت‌ اجرای فنداسیون عمل نکرده اند توصیه کرد: برای بهره‌ مندی از تسهیلات بانکی و خانه دار شدن با استفاده از امکانات ویژه تخصیص داده شده توسط دولت سیزدهم و همچنین به جهت جلوگیری از حذف ناگزیر از پروژه، هرچه سریعتر نسبت به انجام تعهدات خویش اقدام کنند.