شناسهٔ خبر: 162322 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تاریخ برگزاری «نمایشگاه ریلی ابوظبی ۲۰۲۴» اعلام شد

ع معاون نخست وزیر امارات تاریخ برگزاری «نمایشگاه ریلی ابوظبی ۲۰۲۴» را اعلام کرد و گفت: نمایشگاه بین المللی زیرساخت حمل و نقل ریلی ابوظبی در تاریخ ۸ الی ۱۰ اکتبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نوشته خبرگزاری الزوایا امارات، «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» معاون نخست وزی رامارات در نشست خبری خود اعلام کرد که نمایشگاه بین المللی زیرساخت حمل و نقل ریلی ابوظبی در تاریخ ۸ الی ۱۰ اکتبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بین المللی قرار است همزمان با کنفرانس جهانی حمل و نقل ریلی در مجموعه نمایشگاهی ADNEC ابوظبی برگزار شود. میزبان این نمایشگاه، شرکت اتحاد ریل امارات اعلام شده است. همچنین شرکت های تابعه اتحاد ریل مانند شرکت شبکه ریلی ملی امارات و وزارت انرژی و زیر ساخت این کشور از دیگر حامیان و برگزار کنندگان نمایشگاه ریلی ابوظبی اعلام شده اند.

به گفته شیخ منصور بن زاید، بزرگان صنعت حمل و نقل ریلی جهان، دانشمندان، و بیش از ۱۵ هزار تن از افراد کلیدی این صنعت از اقصی نقاط جهان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

همچنین، بیش از ۳۰۰ شرکت ریلی بین المللی از ۴۰ کشور جهان به همراه بیش از ۱۰۰۰ نماینده از بخش های مختلف این صنعت در نمایشگاه ریلی باوظبی حضور خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی راه آهن، در بخش کنفرانس علمی ریلی این نمایشگاه نیز، قرار است بیش از ۴۰ چالش بزرگ در صنعت حمل و نقل ریلی مورد تبادل نظر قرار گرفته و حدود ۱۲۰ سخنران مشهور از سراسر جهان نیز در این کنفرانس به سخنرانی و ارائه یافته های علمی خود خواهند پرداخت.