شناسهٔ خبر: 162397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در پایانه مسافری صورت گرفت؛

استقبال معاون حمل و نقل زنجان از مسافران نوروزی

راهداری زنجان همزمان با نوروز ۱۴۰۳، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، با حضور در ترمینال مرکزی، با اهدای شاخه‌های گل به استقبال مسافران نوروزی رفت و آغاز این سال را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل این اداره کل پس از حضور در پایانه حمل و نقل مسافربری زنجان، در جمع مسافران نوروزی، سال نو را به مهمانان تبریک گفت.

وی در حاشیه استقبال از مسافران ضمن آرزوی سالی پرکت و سرشار از موفقیت بیان کرد: اداره کل با همه امکانات در استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی بسیج شده تا هموطنان خاطره خوشی از این سفر داشته باشند.

کرمی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی جابجایی مسافران، در دو بخش تامین ناوگان و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های نظارتی اقدامات خوبی صورت گرفته و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر توسط کارشناسان اداره‌ کل انجام پذیرفته است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: کنترل ناوگان به لحاظ برخورداری از ایمنی مناسب برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی در طول محورها حائز اهمیت بوده و ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تا به امروز بیش ۴۰ هزار و ۷۰۰ سفر در اداره کل راهداری به ثبت رسیده و در تلاش هستیم برای بازگشت مسافران نوروزی با مشکل تامین ناوگان مواجه نشویم.