شناسهٔ خبر: 16254 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

میرشفیع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی خبر داد:

پیش قدمی معاونت راه روستایی در اجرای قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات/ کاهش ۱۳.۶ درصدی تلفات سوانح رانندگی در راه‌های روستایی

سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از پیش قدمی این معاونت در اجرای قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات خبر داد و گفت: برای ارائه کل مکاتبات اداری این معاونت به شهروندان آمادگی وجود دارد.

سید حسین میرشفیع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: طی جلسه‌ای در وزارت راه و شهرسازی مقرر شد معاونت راه روستایی به عنوان اولین معاونت این وزارتخانه برای اجرای قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات پیش قدم شود.

وی با اشاره به مزایای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات اظهار کرد: معاونت راه روستایی برای ارائه کل مکاتبات اداری این معاونت به شهروندان آمادگی دارد.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت تلفات سوانح رانندگی در راه‌های روستایی اظهارکرد: خوشبختانه تلفات سوانح رانندگی در راه‌های روستایی طی هفت ماه نخست سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۶ کاهش داشته است.

میرشفیع با بیان اینکه امیدواریم روند کاهشی تلفات رانندگی در راه‌های روستایی ادامه داشته باشد، ادامه داد: کاهش روند تلفات تصادفات رانندگی هر چند نیازمند تغییر رفتار رانندگان است اما رفع نقاط حادثه خیز نیز تاثیر بسزایی در کاهش تلفات رانندگی دارد بنابراین نیازمند افزایش اعتبارات راه‌های روستایی به منظور رفع نقاط حادثه خیز هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تعامل با پلیس راه روستایی خبر داد و افزود: کار ویژه‌ای که در این راستا صورت گرفت ارتباط مستقیم با پلیس راه روستایی است تا با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها نقاط حادثه خیز سریع تر شناسایی و نسبت به رفع این نقاط اقدام شود./

نظر شما