شناسهٔ خبر: 16256 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی اعلام کرد:

آغاز بهسازی مسیرهای دسترسی به ترمینال‌های ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد برای سفرهای نوروزی ۹۵

ترميتال يك فرودگاه مهرآباد مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: ساماندهی مسیر دسترسی به ترمینالهای ۱و ۲ از ورودی پارکینگ و جدا سازی مسیرهای دسترسی ماشین های شخصی‌، تاکسی‌ها و سازمانها و ارگانها آغاز شد.

به  گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، علی رستمی گفت: فرودگاهها   یکی ازمراکزمهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از المانهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند بر همین اساس برای افزایش حداکثر بهره‌وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، و گردش ماشین های متردد در مقابل ترمینالهای ۱و۲ جهت تردد مسافرین و تسهیل در گردش کارآنها همواره دغدغه‌ایی بوده است که باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: پس از بازنگری و بررسی وضعیت موجود ورودی وخروجی پارکینگ‌ها و مسیرهای دسترسی به ترمینال‌ها وشناسایی نواقص ومشکلات، برنامه‌ریزی در جهت دسترسی آسان با در نظر گرفتن ایستایی کمتر وتردد راحت در مقابل ترمینال‌ها و بهبود ارتقاء سطح کیفی خدمات در فرودگاه با نظارت مشاوران طرح جامع فرودگاه مهراباد  در دستورکار قرارگرفت.

مدیر کل فرودگاه مهرآباد افزود: این پروژه از تاریخ یکم دی ماه آغاز و باید تا قبل از نوروز ۹۵ تحویل داده شود. با انجام این پروژه دسترسی به ترمینالها آسان و ازدحام مقابل ترمینالها کاهش می‌یابد .

وی افزود: در شش ماهه دوم سال ۹۴ اقدامات قابل توجهی در خصوص ارتقاء خدمات فرودگاهی در حال انجام می باشد که قسمت مهمی از این اقدامات تا پایان سال ۹۴ انجام می شود.

نظر شما