شناسهٔ خبر: 162896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران گلستان بررسی شد؛

برنامه ریزی برای تخصیص زمین به ایثارگران گلستانی

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه تأمین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران گلستان گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد اراضی مورد نیاز به متقاضیان حائز شرایط ایثارگر گلستانی در سایت ۴۸ هکتاری آسایش گرگان و بندر ترکمن واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه تأمین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران گلستان گفت: طی جلسه‌ای با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین مسکن خانواده‌های ایثارگران گلستانی در سال ۱۴۰۳ انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لیست متقاضیان ایثارگر حائز شرایط را به تفکیک شهرهای استان برای تأمین زمین به اداره کل راه و شهرسازی ارائه کند.

ملک ادامه‌داد: بر اساس توافق بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقرر شد، برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری زمین در سایت ۴۸ هکتاری گرگان (سایت آسایش) و بندر ترکمن برای تخصیص به متقاضیان حائز شرایط انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح‌کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر اساس اولویت بندی نسبت به تخصیص این اراضی اقدام خواهد کرد.

وی در انتها گفت: تاکنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده و برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری زمین به سایر متقاضیان حائز شرایط در دست اجرا است.