شناسهٔ خبر: 162929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس 

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پیامی از خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای و مردم استان خواست در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با صدور پیامی اقشار مختلف مردم استان را به راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گامی بلند برای ایجاد اتحاد میان ملت‌ها و کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین قبله‌گاه مسلمین بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مهم برای اعلام انزجار دوباره ملت ایران از رژیم کودک کش و محکومیت حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است که باعث شد جمعی از مستشاران نظامی و همراهان  آنها به آرزوی دیرین خود رسیده و به شهادت نائل آیند.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه آزادی قدس شریف از مردم فهیم، آگاه، مومن و روزه‌ دار استان به ویژه جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای دعوت می‌نمایم تا با حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس؛ یک دل و یک صدا با آزادگان و مسلمان جهان، علیه مستکبران و قدرت‌های سلطه‌گر به پا خواسته و خشم، انزجار و نفرت خود را از ددمنشی‌های رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی فریاد کرده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمایند.