شناسهٔ خبر: 162995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از همکاران و جامعه مهندسی استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در پیامی ضمن محکوم کردن کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی از همه شهروندان خوزستانی و همکاران خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان و جامعه مهندسی خوزستان دعوت کرد تا با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، در متن پیام مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان چنین آمده است:

روزجهانی قدس، روز حمایت از مظلوم است روزی که همه آزادی خواهان جهان همگام با ملت های مسلمان بر علیه صهیونیست‌های مستکبر و نظام سیاسی نامشروع، ظالمانه و تبهکارانه آنان می ایستند.

شکوه و عظمت این روز همه ساله کابوس صهیونیست جهانی است، صهیونیست‌های جنایتکار و رژیم نژادپرست و تروریسم دولتی اسرائیل همواره از این روز و خروش ملت های مسلمان واهمه و ترس دارد.

حضور پرشور و همگانی ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان  در روز جهانی قدس روحیه و انگیزه ملت مظلوم فلسطین به ویژه نسل جوانِ جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد.

روز جهانی قدس امسال تحت تاثیر نسل کشی رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس که با تجاوز به غزه و کشتار بیرحمانه کودکان و زنان بی دفاع همزمان شده است این غده سرطانی قصد دارد شکست خود در عملیات طوفان الاقصی را جبران کند بر همه مسلمانان فرض است تا با حضور حماسی و یکپارچه، منسجم و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، جنایت های این رژیم منحوس را محکوم و حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام کنند.

امسال با حضور گسترده و همگانی بار دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد که مردم ایران اسلامی دست از حمایت خود از مردم فلسطین بر نخواهند داشت و چون همیشه پشتبان و حامی مظلومان و محرمان جان هستند.

حمله تروریستی و ناجوانمردانه  به کنسولگری کشورمان در دمشق سند روشنی است از اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نبوده و تمامی قواعد بین المللی را آشکارا نقض می کند؛ بی گمان این عمل خلاف عرف بین المللی زمینه نابودی رژیم غاصب و کودک کش را فراهم خواهد کرد.

ضمن محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری کشورمان در دمشق که با شهادت جمعی از هموطنان مان همراه بود و گرامیداشت یاد شهدای راه آزادی قبله اول مسلمانان و اعلام حمایت از حرکت مردم مظلوم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم جهان از همه

همکارانم در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان و جامعه مهندسی خوزستان و تمامی اقشار جامعه دعوت می‌کنم تا پرشورتر از گذشته به پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس عظمت جایگاه ایران اسلامی را به رخ مستکبران جهان کشیده و حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه ملت مظلوم فلسطین و تمامی ملت‌های آزاده جهان اعلام کنند.