شناسهٔ خبر: 163220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسطیح و تیغ‌زنی ۷۰۰ متر از محور روستایی چپ چپ در بخش زنجانرود

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: بهسازی، تسطیح و تیغ‌زنی ۷۰۰ متر از محور روستای چپ چپ در روزهای ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: بهسازی، تیغ‌زنی و تسطیح محور روستایی چپ چپ به طول ۷۰۰ متر جهت بهبود کیفیت رویه راه و افزایش ایمنی راه محور روستایی و سهولت در تردد اهالی، توسط این اداره انجام و به پایان رسید.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی و تسطیح راه‌های روستایی افزود: عملیات بهسازی راه‌های روستایی در اولویت کاری راهداری قرار دارد.

زارعی عنوان کرد: بهسازی، بهبود کیفیت رویه راه، درواسیون، تیغ‌زنی و قنوسازی این محور روستایی به‌صورت کاملاً امانی انجام گردیده که در صورت پیمان‌سپاری نیاز به هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در ادامه در خصوص فعالیت حوزه ایمنی این اداره گفت: بهسازی و رفع خاموشی برج‌های نوری و نصب سیستم روشنایی LED و اصلاح طرح هندسی و آشکارسازی در تقاطع این روستا با محور ترانزیت زنجان میانه، بهسازی سیستم زهکشی پل موجود، پخش و کمپکت آسفالت تراش در محدوده بهسازی شده و تعمیر و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تیغ‌زنی و قنوسازی در طول مسیر از اقداماتی است که در طول سال جاری انجام خواهد شد.