شناسهٔ خبر: 163291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جعفر قزوینیان به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد

قزوینیان در آیینی با حضور مدیرکل فنی استانداری زنجان جعفر قزوینیان سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز یکشنبه آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با حضور محمد گلشنی مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان و معاونین دو اداره در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در این مراسم جعفرقزوینیان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: با توجه به صلاحدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار زنجان جابه‌جایی مدیران این اداره کل سریع انجام شد. 

وی بیان داشت: امیدوارم دست به‌دست هم داده و در حد توان در انجام وظایف محول شده کارها را به‌نحو مطلوبی انجام داده و موفق شویم.

در ادامه مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای اینکه شاهد تحول بسیار مطلوبی در اداره کل راه و شهرسازی استان باشیم جابه‌جایی مدیران در کمترین زمان اتفاق افتاد. 

اصغر اسماعیلی تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و اداره راهداری یک خانواده هستند و نیروهای این دو اداره بسیار مخلص و توانمند بوده و با تمام توان کار می‌کنند. 

وی افزود: ساختار اداره کل راه و شهرسازی استان سالم و پویا است و امیدوارم همکاران همانند گذشته همراهی خوبی را با مدیرکل جدید اداره کل راه و شهرسازی استان داشته‌باشند. 

گفتنی است پیش از این جعفر قزوینیان مسئولیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان را بر عهده داشت. 

و در پایان از خدمات دو ساله مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.