شناسهٔ خبر: 163459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و اماکن دولتی استان اصفهان در تعطیلات عید سعید فطر

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و اماکن دولتی استان اصفهان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در آستانه فرارسیدن ایام تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر اظهار کرد: برابر سنوات و تجارب سال‌های گذشته تعرض به اراضی ملی و دولتی توسط معترضین در ایام تعطیلات محتمل بوده و دور از انتظار نیست.  

وی افزود: بر این اساس به‌منظور حفظ و حراست مطلوب اراضی، طرح تشدید حفاظت اراضی و اماکن دولتی استان اصفهان در ایام تعطیلات عید سعید فطر با تدوین برنامه ریزی لازم جهت گشت زنی هدفمند اجرایی می‌شود.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: در راستای پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی ملی استان، تدابیر اجرایی حفاظتی اندیشیده شده و عوامل این فرماندهی برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.  

باقری با اشاره به اینکه عوامل یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان با امکانات و تجهیزات لازم در این ایام به گشت زنی می‌پردازند تا با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی برخورد قانونی کنند، گفت: مبحث حفاظت از عرصه‌های ملی تعطیلی ندارد و در طول سال به‌ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام‌می‌شود.